נעים מאוד, שמי גלית אנגור, אני אדריכלית משנת 1996, מכננת במגזר הפרטי והציבורי ומתכננת אזורית בועדה המחוזית צפון. בעלת משרד פרטי החל משנת 2013. בין השנים 2021-2024 מפקחת נגישות במשרד המשפטים- נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (הרגולטור)